Miten viestintä vaikuttaa työntekijäkokemukseen – ja miksi sillä on väliä? -webinaari 30.9.2025

Työntekijäkokemus ei synny vain eduista vaan arjen kohtaamisista ja viestinnästä – ja hyvä työntekijäkokemus on perusta hyvälle asiakaskokemukselle.

Maksuttomassa Miten viestintä vaikuttaa työntekijäkokemukseen – ja miksi sillä on väliä? -webinaarissa syvennytään siihen, miten esihenkilö voi omalla vuorovaikutuksellaan rakentaa psykologista turvallisuutta, vahvistaa arvostuksen kokemusta ja tukea työntekijöiden oppimista.

Kuulet, miten:

  • viestintä vaikuttaa luottamuksen, motivaation ja sitoutumisen rakentumiseen
  • psykologinen turvallisuus syntyy – ja mihin se katoaa
  • palautteen anto ja vastaanotto tukevat yksilön kehittymistä

Webinaari järjestetään tiistaina 30.9.2025 kello 14–15, ja asiantuntijana toimii YTM, sosiaalipsykologi Silja Kauppinen Koulutusavain Oy:stä.

Webinaarin jälkeen kolmella osallistujalla on mahdollisuus varata yksilöllinen, maksuton sparrausaika asiantuntijalta. Varaus sparraukseen tapahtuu webinaariin ilmoittautumisen yhteydessä ja osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Sparrausajat ovat lyhyitä, noin ½ tuntia/ organisaatiosparraus.

Ilmoittaudu mukaan: link.webropol.com/ep/webinaariviestinnasta
Teams-linkki webinaariin ilmoittautuneille lähetetään perjantaina 26.9.2025.

Webinaarin toteuttaa Euroopan unionin osarahoittama Moninainen Kainuu -hanke.

Tehdään yhdessä moninaista ja vetovoimaista Kainuuta!

Miten viestintä vaikuttaa työntekijäkokemukseen – ja miksi sillä on väliä? -webinaarin mainoskuva.